dinsdag 28 februari 2012

sesamstraat

Goeiemorgen allemaal,

En dit is de kaart waar ik het gisteren over had, die gemaakt is met 'rommel' uit de oude doos.
Stickertjes van sesamstraat ... Zou de jeugd Sesamstraat nog kennen, komt dit nog op TV ? In ieder geval heb ik hem gemaakt volgens de sketch van cardpatterns maar heb hem nooit ingezonden. I just did it for fun ;o)








Fleurige kaart al zeg ik het zelf.


Morgen is het le moment suprême ... De aftrap van de eerste kaart van het kleurenkaartteam. Ben benieuwd naar de andere creaties !


groetjes,

Sonja

9 opmerkingen:

Irene zei

In NL is Sesamstraat nog elke dag op TV en wij zien af en toe een flits en zijn direct weer 25 jaar terug in de tijd toen onze Sylvia er ademloos naar keek!!! Ik weet niet of je hem aan een kindje gaat geven maar hier zouden er beslist een heleboel blij mee zijn!

Liefs, Irene

Marit zei

Super vrolijk! Hoe kom je er op...het is vast en zeker de meest originele uitwerking, zonde dat je 'm niet hebt ingestuurd!

Groetjes,
Marit

corryskaart zei

hoi sonja
jammer dat je deze leuke vrolijke kaart niet hebt ingezonden, want ik vind het een erg leuke kaart!
groetjes van corry

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart!! Ik ga het idee onthouden! Denk dat Sam er helemaal weg van zou zijn! Groetjes, Yvonne

Annette zei

Ooooh leuke kaart voor de jongeren onder ons. Schattig gedaan hoor.
xoxo Annette

Margo zei

Wat is die leuk zeg en lekker nostalgie !!!
Liefs
Margo

Unknown zei

Oh leuk zeg! Jeugdsentiment, ha ha ha!! (mijn bijnaam was vroeger Pino, ik had zo'n geweldig leuk vestje met van die lange haren ;-) Groetjes, Ira

PIKO hobbyblog zei

wat een leuke vrolijke kaart.
Groetjes,
Pia

CreaSjouk zei

Oja hoor, Sesamstraat is er nog steeds!
Een heel leuk kaartje is dit!
Groetjes Sjoukje