vrijdag 3 februari 2012

neem ik de lift of de trap ?

Nog niet zo lang geleden wist ik niet wat men bedoelde met een kaart liften (liftchallenge). Vandaag iets wijzer geworden en heb me er dan ook aan gewaagd om voor de eerste maal mee te doen. Dit is het voorbeeld dat we moeten liften :

En hier is mijn uitwerking : Had wat last met mijn bolletje wol, was wat weerbarstig ... moet het voortdurend kammen, zoals de floshkes van een tapijt goed moeten liggen. Vind je niet ?

Vertel me maar eerlijk wat jullie er van vinden ?

groetjes en xoxo,
Sonja

17 opmerkingen:

Irene zei

Heel eerlijk???????
ENIG Sonja en je franjes liggen er allemaal keurig bij!!!!!!

Liefs, Irene

martina's kaartjes zei

die is leuk ! mooooooi !
grtjs, martina
x

Marit zei

Aparte kleurencombi en dat bedoel ik positief! Je tapijtje vind ik origineel en prachtig. Top dus!

Groetjes en alvast een fijn weekend,

Marit

Unknown zei

Geweldig hoe je die lift challenges zag Sonja ;-) Wat een grappige kaarten heb je gemaakt, vind die franjebloem echt zo leuk! Heel gaaf gevonden! Groetjes, Ira

Elly zei

Ik vind het leuke kaart,mooie keurig liggende franje,leuke kleuren combinatie!

Groetjes Elly

Gerdine zei

Wat leuk om die wol zo te verwerken! Goed gelukt!

Cornelie zei

Je kleedje heb je goed onder controle gekregen. Heel origineel!!
Wat een mooie lift! Erg leuk en goed gelukt! en dat is eerlijk!!
Heel erg leuk dat je meedoet!!
groetjes Cornelie

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Origineel dat tapijtje!
Groetjes Sjoukje

Unknown zei

Gaaf geworden leuk ook met de wol en het grote xoxo...cool!

Margo zei

Superleuk kaartje en ja hoor, bij mij moeten de 'floshkes' van een tapijt ook recht liggen :)
Liefs
Margo

José zei

Wat een leuke lift Sonja! De kleurencombinatie vind ik heel gewaagd. Het werkt heel mooi. De wol vind ik een originele vondst. Erg leuk.
Top dat je met ons meelift!
Groetjes, Jose

Marjan zei

Haha, moest wel lachen om je verhaaltje erbij, je draadjes liggen er netjes bij hoor? Wat een origineel idee! Erg leuke lift en super dat je met ons meedoet.

Groetjes, Marjan

Christine zei

Wel Sonja, ik vind dat een superidee van jouw om met de wol te werken en het is je heel goed gelukt! Voor de eerste keer moet ik zeggen dat je knap werk hebt geleverd! En de "floskes" liggen mooi hoor meid! :-)
Liefs
Christine

Wendy ten Hove zei

Helemaal super, Sonja!! Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Ik ben blij dat je de lift hebt genomen en niet de trap, ha ha!!
Groetjes,
Wendy

Nadine zei

Wat heb je dat superleuk gedaan! Echt heel origineel met dat wol. Gaaf dat je ons blog hebt gevonden. En dat je een poging hebt gewaagd, bedankt!

Renata van Miltenburg zei

Wat geven deze bijzondere kaarten bij elkaar een mooi effect.

Warme groet, Renata

Ellen zei

Hee Sonja, ben jij misschien Choceli? Als dat zo is, ben je onlangs volger geworden van mijn blog 'skrepsels'. Dat vind ik echt super tof! Uiteraard ben ik naar jou op zoek gegaan en uiteindelijk scrapadoe gevonden... mooie dingen staan er op, zeg!
Lieve groetjes, Ellen