zondag 13 juli 2014

Mijn zonnebroek / My sunny pants

Goeienavond bloggers,
 
Ik heb mij eens op een ander gebied gewaagd, nl. kleding maken.  Alhoewel ik ooit avondschool heb gevolgd in kleding, maar lijkt zo heel ver weg.   Had net ook mijn patroonpapier weggegooid met de gedachtengang nooit iets er mee te doen.   Kocht onlangs een magazine waar je deze broek in terug vindt.  "http://www.lamaisonvictor.com/nl/products/048891/Sunny-Pants  Is heel makkelijk om te maken alleen maakte ik het mezelf moeilijk om een stofje te nemen dat schuift.  Alleh al bij al is het toch gelukt om iets deftigs in elkaar te flansen.
 
 
  Mijn slangenbroek, my snake pants 
 
 
I once dared to enter another field, namely making clothes. Although I've followed evening classes in clothing, but it seems so far away. Had just thrown away my pattern paper with the thought never to do anything with it. Recently bought a magazine where you can find these pants back. "http://www.lamaisonvictor.com/nl/products/048891/Sunny-Pants.  It is very easy to made one, I  only made ​​it myself difficult to use a fabric hard to handle. Finally I managed to put something fancy together.
 
Have a nice evening, nog een fijne avond,
Sonja

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi sonja
een erg leuke en zomerse broek en toch gaaf als je zoiets zelf kan maken dat is het eerste verdient:-))
groetjes corry

Unknown zei

Knap gemaakt Sonja! Ik doe het je niet na! Heb ooit in een ver verleden een broek voor de carnaval gemaakt (voor mijn zus), was niet helemaal zoals die was bedoeld, maar ze heeft 'm toch gedragen ;-) Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner