zaterdag 3 mei 2014

Fietsstuurtas

Dit is nog een ander project waar ik mee bezig ben.  Had een interessant blogadresje gekregen van een winkeltje met hobby/handwerkspulletjes uit Leopoldsberg.   Zij verwees mij door naar Inge Snuffel ...   Op haar blog zag ik van die kleurrijke fietsstuurtasjes staan die ze zelf gemaakt had.   Ik dacht bij mezelf : dit wil ik ook hebben/kunnen !  De daad bij het woord gevoerd en eentje in toile ciree (chocoladebruin met witte stippen) gemaakt.  Alhoewel het niet van een leien dakje ging en veel bloed, zweet en tranen gekost heeft om het deftig af te maken, ben ik toch best tevreden met het resultaat.   Nu enkel nog uittesten of het de tand des tijds kan doorstaan.   Oh ja de binnenkant is gemaakt uit folie (tja, hoe heet dat ding) dat je voor het raam van je auto plaatst bij het vriezen.  Dus het tasje kan ook gebruikt worden om blikjes koel te vervoeren en te houden.
****************************************
This is another project where I am working on.  From a shop in Leopoldsberg I have got an intresting blogaddress called "Inge Snuffel" ...  It was on her blog that I saw this coloured bycicle steerwheel bag.  I thought to myself : This is what I want and must be able to make !  I have made one in oilcloth (chocolatbrown with white polkadots).  It was not easy to make one, but I am satisfied how it became.  Now it matters if it can resist long.  Oh yes, the inside is made out of a foil (don't know if  it is the correct name) that you can put in front of your carwindow when it is freezing.  So the bag can also be used for cooling and carry on cans.
 
Prettige dag / Have a nice day
Sonja
 
 
 

1 opmerking:

Irene zei

Kijk als je zoiets kunt dan heb je natuurlijk totaal geen behoefte aan geklungel met papiertjes en frutsels Wat super leuk Sonja en dan ook nog met een koelfunctie (is ie ook waterdicht??)dat worden enige fietstochtjes!!

xx Irene