zaterdag 12 maart 2011

precious baby

Hallo bloggers,

Ben donderdagnamiddag naar de hobbybeurs in Antwerpen geweest. Gezellig shoppen, kletsen met bekenden, maw. we hebben alle remmen los gegooid op alle gebied. Nicole en Elke waren zo sympathiek en wilden met ons wel op de foto ;) (zie onder vlnr. Nicole, Margo, Elke en ik)
Met de stempel (baby fairy flora van Stampavie) die ik bij Elke Verschooten van ''Craft & Things'' kocht, heb ik bovenstaand kaartje gemaakt. Afbeelding met distress ingekleurd, papier zijn restjes en sentiment is van Action.


Mochten jullie nog naar de beurs gaan, veel plezier !

Nog een fijne dag,
Sonja

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaart ! mooi gemaakt en fijn ingekleurd. en wat een toffe foto !
ik vond het ook eens leuk je in levende lijve tegen te komen, kan ik er ook een duidelijk gezicht ip plakken en als ik je in Deurne tegenkom, loop ik je niet straal voorbij... =)
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Karen zei

Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt. Geinig die foto.
Fijn weekend,
Karen

Monique zei

Wat een leuk kaartje!
Spijtig dat ik je niet gezien heb.
Ik was er ook!
Toffe foto!
groetjes
Monique

Wendy ten Hove zei

Hi Sonja,

Wat een gezellige foto! Fijn dat je je zo vermaakt hebt! Ik ga in april weer naar de ArtSpecially en daar heb ik ook al weer ontzettende zin in! Heerlijk toch, zo'n dagje!
Wat een leuke kaart heb je ook weer gemaakt, super! Leuk papier!

Groetjes, Wendy

Irene zei

Wat een enige kaart Sonja met dat leuke stempeltje en de foto is ook al zo gezellig, bofferd dat je Nicole hebt gezien.wat is zij ged he!

Groetjes,

Irene

Unknown zei

je hebt in ieder geval lekker geshopt en een super gaaf lief kaartje gemaakt.
groetjes,Lean

Jolanda zei

Mooi kaartje,beetje shoppen...altijd goed he!!!

Christine zei

Dag Sonja,
Mooie kaart en schattig afdrukje!
Leuk voor jullie dat het zo'n gezellige dag was! Ik ga morgen eens en nu maar hopen dat jij niet alles opkocht!! :-)
Groetjes
Christine

natje zei

Hey,

Heel mooi kaartje heb je gemaakt!!
Mooie stempel.
Ene leuk om je ook eens te ontmoeten.
Was eventjes onwennig was de eerste keer dat ik op een beurs sta.Meestal loop ik er zelf op ipv er te verkopen.
Vele groetjes
Nathalie.

Margo zei

Hoi Sonja,
wat een lieverdje is dat he die stempel en wat een schattig kaartje heb je ermee gemaakt !
En onze foto is zo leuk geworden !
Nog veel knutselplezier met je nieuwe spullen !
Liefs
Margo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Sonja,

Mooi kaartje en leuke foto van jullie meiden !

Groetjes, Jaimie

Patricia zei

Leuk kaartje Sonja. Ik zie net dat papiertje op de achtergrond. Deze heb ik ook nog liggen (was ik alweer vergeten, hihi)
Je hebt hem leuk gecombineerd met dat rode bloemetjes en blauwe streepjespapier. Groetjes Patricia

Unknown zei

Wat een snoeperdje zeg! Je hebt een fantastisch mooie kaart gemaakt! Groetjes, geniet van je zondag, Ira

Nora zei

Een heel mooi kaartje! Lief en vrolijk door de mooie kleuren combinatie. En die stempel...yummie!! De foto van de beurs is kei-leuk, een mooie herinnering aan een fijne dag.
Liefs, Nora

chris zei

such a beautiful baby card, so so fabulous. love it. thanks for popping by my blog.hugs chris xx

Unknown zei

Erg leuk kaartje.
Schattige stempel/
Groetjes Brigitte