zondag 7 oktober 2012

Kerstkaart

Hallo Iedereen,

Het heeft niet veel gescheeld of ik stopte er helemaal mee '' met kaarten maken '' bedoel ik wel hè, maar heb besloten toch niet alles overboord te gooien en te blijven doorgaan, op een laag pitje weliswaar.  Ik heb met de jaren zoveel spulletjes verzameld en het zou zonde zijn dit allemaal weg te moeten gooien.   Tegenwoordig hou ik me ook nog bezig met andere hobby's waaronder photoshoppen (samen met de zus in avondonderwijs) en nog een andere dat binnenkort ook veel tijd gaat opslorpen, en waar ik binnenkort de tip van de sluier oplicht hier in blogland ;o)  Dit is een eerste of laatste stuiptrekking van een kerstkaart dat ik gemaakt heb.   Laat me even weten of deze epilepsie aanval je bevalt ?  

groetjes,
Sonja

   xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hey sonja daar ! ik zou het wel heel erg vinden, moest je ermee stoppen hoor ! ik hoop dat je toch wel ergens de kriebel terugvindt en aan de knutseltafel schuift, want deze epilepsie aanval leidde tot een supertoffe kaart ! ook de achtergrond is helemaal geslaagd !
volhouden hoor, wij wachten wel op je, neem je tijd,
succes
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi sonja
knap van je om zo leuke/mooie kaart te maken en ja je moet wel plezier in je hobby hebben en misschien komt het wel weer terug:-))
groetjes van corry

Lean de Ruiter zei

hahahahhaha gaaf is ie zelfs een droppie en ja hobbies kosten veel tijd bloggen ook...photoshoppen is ook heel leuk....nou we zien wel of je nog voorbij stuipt hiihihihihi.
doegggggg,Lean

Ira Huberts zei

Oh ik moest erg lachen om je bericht Sonja ;-) Van mij mag je zulke mooie, grappige kaarten blijven maken, vind deze echt enig! Maar ja, ik ken het, da's het 'probleem' als je meerdere interesses hebt hè? Ach, gewoon lekker van het moment genieten! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Karin zei

Hoi Sonja, tzou spijtig zijn moest je stoppen want je maakt prachtige kaarten! Maar interesses kunnen veranderen natuurlijk. In elk geval, deze kaart vind ik héél mooi!
Groetjes

Margo zei

Haha Sonja,
een epilepsie-aanval ?
Je bent me er toch eentje hoor !
Blijf jij maar lekker nog wat kaarten maken, want ze zijn helemaal super !
Liefs
Margo