woensdag 22 februari 2012

blogaward

regels:

1. Add the award to your blog.

2. Thank the blogger(s) who gave it to you.

3. Mention 7 random things about yourself.

4. List the rules.

5. Award to 15 bloggers.

6. Inform each of the 15 by leaving a comment on their blog.

7 dingen over mezelf :

  • ben getrouwd (3jaar en 4maand)
  • heb vier kinderen (één van mezelf en drie van mijn man)
  • drie kleinkinderen (Alina, Yaro en Brent)
  • er is een vierde kleinkind op komst, joepie ...
  • binnenkort ga ik een weekje skiën, wat ik graag doe en mijn zinnen wat zal verzetten
  • ben momenteel werkloos en dat valt me zwaar vooral (paniek) gezien mijn leeftijd
  • zit op dit moment weer in een scrapdipje, deze award komt op dit moment dus gelegen om mijn zelfvertrouwen wat op te krikken (bedankt Natje)
Ik heb besloten van deze award niet door te geven, omdat ik geen keuze wil maken.
Iedereen is creatief op zijn eigen manier en heeft zijn kwaliteiten !










Deze award heb ik ontvangen van Ellen samen met nog vier anderen. Ga gerust eens een kijkje op haar blog nemen. Ze kan nog wel wat volgers gebruiken.


groetjes,
Sonja

2 opmerkingen:

Christine zei

Leuk om eens zo'n award te krijgen, proficiat hoor!!
Liefs
Christine

natje zei

Je krijgt er van mij ook eentje.
Kijk maar even op mijn blog.

Groetjes