zondag 12 februari 2012

beestjes



I was thinking of you ! Vond deze freebie bij bugaboo en vond hem zo grappig dat ik hem niet kon laten liggen. Ben zelf al tot de constatatie gekomen dat ik meestal naar afbeeldingen met dieren grijp. Niet dat ik veel om te zeggen GEEN huisdieren thuis heb, daar heb ik bewust voor gekozen ! Maar ik heb toch een bepaalde aantrekkingskracht zowel ik naar dieren toe en vice versa. Als kind had ik al interesse in dieren ... Ik hield alle informatie bij over het dier, voortplanting, etc ... een soort encyclopedie. Misschien iets om over na te denken nu er een periode is aangebroken en misschien wel keerpunt in mijn carriere zou kunnen komen of komt ! 'Wie ben ik' - 'Wat kan ik' - en 'Wat wil ik' !



♥♥♥........................................................................................................................................♥♥♥




groetjes,

Sonja

4 opmerkingen:

Irene zei

Enig plaatje Sonja en ja wie weet is een bezigheid met dieren nu wel precies waar je plezier en afleiding in zou vinden?????

Liefs, Irene

Elly zei

Een erg mooi kaartje,dieren ze kunnen je dagen vullen en misschien kun je er ook wel werk van maken!Succes met het uitvogelen hoe verder......

Groetjes Elly

Ira zei

Oh lachen Sonja! Daar heb je iets moois van gemaakt zeg, heel apart! Groetjes, Ira

corry'kaart zei

hoi sonja
een erg leuke en vrolijke kaart,ziet er prachtig uit!
groetjes van corry