zaterdag 31 december 2011

We luiden het jaar van de draak in

Als ik een terugblik moet werpen op het afgelopen jaar heb ik niet zo veel goede momenten gekend. Job kwijt, trouwring verloren (maar gelukkig terug gevonden. Eerlijkheid is toch nog terug te vinden onder de mensen), creatieve dip, etc ...
Met dit alles moet ik toegeven dat ik dit jaar zo vlug mogelijk wil afsluiten en een vers nieuw jaar (draak) wil starten. Het wordt vast mijn jaar ! Let's party ...




Bij deze wil ik ook mijn trouwe volgers bedanken voor het afgelopen jaar om hun reaktie die ze achterlieten en me toch een beetje opgebeurd hebben. Ondanks mijn creatieve dip en ik weinig of niet te zien was in blogland heb ik er toch nieuwe volgers bijgekregen. Welkom aan mijn nieuwe volgers !

*** Happy newyear ***
Sonja

5 opmerkingen:

Irene zei

Geen al te best jaar zo te lezen Sonja, wat jammer maar ondanks dat de trouwring wel terug kwam..ik schrok al want huwelijk stuk was nog vele malen erger geweest dan ring verloren!!!!
In 2012 kan het hoogstens allemaal beter gaan dus ik wens je alle goeds, je creatviteit terug en een gezellige jaarwisseling!!!!

Groetjes, Irene

Lean zei

Ik vind je kaart echt tof!!!
En wens je een super mooi 2012 toe!
groetjes,Lean

martina's kaartjes zei

wij zijn er voor je hoor ! leuke kaart, hij is er klaar voor, dus jij ook wel denk ik !
langs deze weg wens ik jou en je familie een heel fijn, gezond, tof en creatief 2012 !
groetjes, martina
x

Ira zei

Heel goed van je Sonja dat je dit nieuwe jaar weer positief tegemoet treedt, het zal vast beter gaan!! Je kaartje vind ik enig! Ik wens je een supergoed nieuw jaar toe! Groetjes, Ira

Margo zei

Het wordt zeker en vast jouw jaar !
Die trouwring was toch heel bijzonder dat je die terug hebt he !
Liefs
Margo