vrijdag 20 mei 2011

stylish blogger award



Hallo, wat word ik verwend. Deze award heb ik van Sofieke en Marja gekregen.

Bedankt dames x


Om deze in ontvangst te nemen moet ik 7 dingen van mezelf vertellen.

1. Ik hoor graag muziek van Eros Ramazzotti

2. Ik ga graag naar de sauna

3. Sporten : skiën en tennissen

4. Ken mijn 2de man inmiddels al 10 jaar, waarvan bijna 3 jaar getrouwd

5. De laatste tijd mijn kilootjes niet meer zo gemakkelijk kwijtraak (vroeger noemde men mij
Olijfje)

6. Ben eerlijk

7. Ben stipt


Tot de volgende creatie,

Sonja

5 opmerkingen:

Margo zei

Proficiat met je award !
Liefs
Margo

Nora zei

Gefeliciteerd!!!
Deze award is helemaal verdient!
Knuffel xxx

Ira zei

Proficiat met je award! Leuk om wat meer van je te lezen! Groetjes, fijn weekend, Ira

Irene zei

Proficiat met je award en heel erg leuk om iets meer over Sonja te weten.Eros en Marco.........om te zwijmelen toch?????

Zonnig weekend, Irene

loes de groot zei

gefeliciteerd met je award enne je vorige kaartjes is super : )