donderdag 7 april 2011

reach for the stars

Hallo bloggers, Gemerkt dat ik een paar nieuwe volgers heb. Welkom ! Ik heb dit kaartje gemaakt omdat ik deze afbeelding zo mooi vond (lijkt ook een beetje op ons kleinkind, zie foto onder). De afbeelding komt trouwens van een zakje met geurkorrels dat ik voor een prikje heb kunnen kopen in een snuisterijwinkeltje in Brugge. Achtergrondpapier is denk ik ... laat me raden ... A c t i o n (vintage serie). Borderpons van MS gebruikt. Het lint was iets te rozig en niet vintage genoeg, maar heb ik opgelost door te bewerken met distress inkt (old paper). Sentiment had ik nog liggen en ook deze is langs de distress gepasseerd. Nadien heb ik de randjes met goud stickles bewerkt. Ik hoop dat jullie hem net zo romantisch vinden als ik ? ***** Hi, I have noticed that I have a few new followers. Welcome ! I have made this card because of the image (look likes my grandchild, see photo). The image I have from a bag with grains with delicious rose flavour that I have bought in a small shop in Brugge. foto : ons kleinkind Alina tijdens haar eerste jazz optreden in tutu met vleugeltjes inclusief. Wil toch lukken dat ze met haar ploeg de beker winnen ! Nog een fijne dag, Sonja

10 opmerkingen:

Ira zei

Wat heb je een pracht van een kleindochter Sonja, mooi meisje hoor! Ik zie wel dat je iets van haar in de afbeelding van je mooie kaart herkent! Heerlijk dromerig kaartje is dit! Groetjes, Ira

Irene zei

Hoi Sonja,

wat een lieve kaart met een schattige kleindochter (ik wist niet dat je al Oma was!!) als inspiratiebron...ze lijkt er echt een beetje op!!

Groetjes, Irene

Nora zei

Prachtige kaart, heel romantisch en het sentiment past er perfect bij. En de lieve mooie Alina lijkt wel model te hebben gestaan voor deze afbeelding. Super dat ze de beker gewonnen heeft!!
Liefs, Nora

hennie zei

Allebei prachtig, je kaart en je kleindochter Alina!
Wat ben je rijk Sonja, ik wens je een fijne dag toe, groetjes hennie.

Lean zei

hele mooi vintage kaart heb je weer gemaakt en je kleindochter is een beeldig meisje.
groetjes,lean

martina's kaartjes zei

een mooie, stijlvolle kaart !
zonnige groetjes, martina
x

Jolanda zei

Super mooi en wat een schat van een kleindochter heb je!!
Mooie afbeelding!!
x

Margo zei

Wat een prachtige kaart en je afbeelding is heel mooi !
Net zoals de foto van jullie kleine schat !
Liefs
Margo

Monique zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Sonja!
Je mag heel fier zijn op je mooie kleindochter hoor!
groetjes
Monique

Christine zei

Hallo Sonja,
Prachtige, sprookjesachtige kaart! Schattige, lieve kleindochter heb je!
Liefs
Christine