maandag 11 april 2011

mannenkaart


Allereerst wil ik jullie bedanken voor de super lieve reakties op mijn vorige blogpost.

Mijn jongen was er superblij mee !

Ik maak niet vaak mannenkaarten, maar met deze ben ik superblij. Eerst een witte kaart bewerkt met distress en dan gebruik gemaakt van aardappelnetje (geen appelsien) en gesso. Laten drogen aan de zon, die duidelijk van de partij was afgelopen weekend en tot slot bestempeld met horloges.


***********************

I don't often make mencards, but with this one I am soo glad. First took a white card and used distress ink and then used gesso on a patatoe net (not an orange one). Let it dry at the sun, who was often their last weekend and finished with a stamp of a watch.


groetjes, greetz,

Sonja

9 opmerkingen:

Christine zei

Ideale kaart voor een man! Mooi gedaan en heel leuk die horlogestempels!
Liefs
Christine

Irene zei

Wat grappig hoe deze kaart tot stand is gekomen Sonja, heel apart en hij is leuk!!

Groetjes, Irene

Lean zei

Ik vind hem heel cool geworden je mannen kaart lekker vintage ook.
groetjes,lean

martina's kaartjes zei

hij is helemaal top ! mooi gemaakt
groetjes, martina
x

natje zei

Heel mooie mannenkaart geworden!!
Super.

Groetjes

Monique zei

Een echte toffe mannenkaart!
groetjes
Monique

jaimie zei

Hallo Sonja,

Toffe mannekaart, leuke kleurcombinatie ook !

Groetjes, Jaimie

Wendy ten Hove zei

Hoi Sonja!

Wauw, hij is erg goed gelukt! Mooie kaart! De horloges vind ik heel leuk en ook de kleuren zijn prachtig geworden! Heel erg mooi!

Groetjes,
Wendy

Ira zei

Ja Sonja, hier mág je ook blij mee zijn! Hij ziet er geweldig goed uit je kaart! Groetjes, Ira