zondag 27 maart 2011

puzzelstukjes

Effie een simpel kaartje tussendoor. Het designpapier ''Black & White'' is van Marianne design. Het sentiment is gekocht bij Elke van Craft & Things en geplaatst zonder de positioner. De doodles (in de hoeken) zijn van een clearstamp van de Action. ****** Just a simple card in between. The designpaper ''Black & White'' is from Marianne design. The sentiment is bought at Craft & Things (Antwerp) and without using a positioner. The doodles (in the corners) are a clearstamp of Action.

Nog een fijne dag, Have a nice day,


Sonja

11 opmerkingen:

Ira zei

Ik vind 'm werkelijk prachtig Sonja, zo mooi in z'n eenvoud! Goede quote ook! Nou ben ik ook een grote fan van de Action, maar deze prachtige stempel heb ik daar nog nooit gezien, je hebt goed geneusd, ha ha ha!!
Groetjes, Ira

Nora zei

Wow, een pracht exemplaar!!
Knufs, Nora

Irene zei

Wat leuk en apart Sonja, zo zien we ze niet vaak en ook ik moet eens beter gaan snuffelen bij de Action!!!!

Groetjes, Irene

martina's kaartjes zei

jij ook al aan de puzzel ! mooi geslaagde kaart !
nog een fijne, zonnig dag,
groetjes, martina
x

Monique zei

Prachtige stijlvolle kaart!
groetjes
Monique

Lean zei

hahahahhaha laat ik nu net door mijn rug gegaan zijn ik bleef rapen hahahah...super gave kaart weer.
groetjes,Lean enuhh van mijn rug is een beetje waar ging niet lekker met plafon vereven
doegggg,Lean

Jolanda zei

Mooi!!!en ik moet erg lachen om Lean...hahaha..
Super kaart!!
xx

Christine zei

Dag Sonja,
Dit vind ik echt prachtig! De kleurenkeuze is ook héél mooi! Mooie, passende tekst.
Groetjes
Christine

Margo zei

Wat een mooi en stijlvol kaartje !
Liefs
Margo

jaimie zei

Hallo Sonja,

Een zeer mooi kaartje, zowel van kaart als de tekst die erop staat!

Groetjes, jaimie

brigitte zei

Mooie kaart.
Leuke tekst.
Heel byzonder en sjiek.
Groetjes Brigitte