donderdag 17 maart 2011

kisses for my sweet

De titel van dit berichtje zegt het al hoe deze rubberen stempel heet van ''Stamping Bella'' (gekocht bij Craft & Things) . Ik wou al een tijdje een stempel van een schattig oud koppeltje in mijn collectie en de beurs was de geschikte plaats om hem aan te schaffen.

Afbeelding ingekleurd met copics, sentiment is ook ééntje van dezelfde winkel en een nieuwe MS borderpons gebruikt. Ik bedoel voor mij is ie althans nieuw ;)

*****
The title of this message does already says how the rubbah stamp calls from ''Stamping Bella''.

I always wanted such a stamp of an adorable old couple in my collection and the hobbyfair in Antwerp was the right place to buy one. Image is coloured in with copics, sentiment is of the same store as my stamp and a brand new MS borderpunch is used. Although for me he is new ;)

Nog een fijne dag,
Have a nice day,

Sonja

PS :
tekst = jong blijven kan je op elke leeftijd (mijn man had moeite om dit te lezen, dus ik verklaar het even mochten er nog met hetzelfde probleem zitten)

text = staying young you can on each age (my husband had it difficult to read, so I translate for whom who have the same issue)

9 opmerkingen:

Monique zei

Prachtige kaart!
Mooi papier en het afdrukje heel knap ingekleurd hoor!
Die tekststempel maakt het af hoor!
groetjes
Monique

martina's kaartjes zei

het is een superkaart ! mooi gedaan, leuk he, zo met je nieuwe spulletjes knutselen =)
liefs, martina
x

Irene zei

Zo samen oud worden.wie wil dat niet?? Hij is enig Sonja, die rand van MS is gaaf ...manneke aan een brilleke toe, hihi???

Groetjes, Irene

Lean zei

Super gaaf en zo mooi ingekleurd ook..en er zijn ook zoveel mooie ponsen dat je wel moet kiezen he!!!!Ik wil zo ook wel allemaal..uhh nou ja bijna allemaal.
groetjes,Lean

Christine zei

Dag Sonja,
Schattig hé zo'n bejaard paartje! Ik zag hem ook bij Elke en vind hem ook enig. Ik zal hem ook eens moeten aanschaffen. Leuk ingekleurd en tof tekstje erbij!
Groetjes
Christine

brigitte zei

Erg leuk gedaan.
Lieve stempel.
Groetjes Brigitte

jaimie zei

Hallo Sonja,

Mannen hé :-)..ik kon het lezen hoor.

Mooi kaartje!

Groetjes, Jaimie

Margo zei

Wat een lief kaartje Sonja !
Heel leuke stempel he !
Liefs
Margo

Ira zei

En zo is 't maar net Sonja! Vind de stempel ook enig en je hebt er een superkaart mee gemaakt! Groetjes, Ira