maandag 7 maart 2011

blogawards

Al een geluk dat ik de blogs die ik volg, een bezoekje heb gebracht.
Of ik had vast en zeker deze awards gemist !
Onderstaande blogaward heb ik gekregen van Irene en Monique.
Dankjewel voor zoveel appreciatie :))


Voor deze stylish blogger award moet ik acht dingen over mezelf vertellen (zie onderaan dit bericht) en aan 8 mensen dit blogaward geven.

Deze award kreeg ik van Martina en Margo.
Om deze award in ontvangst te nemen moet je aan drie regels voldoen.

1. bedank de personen van wie je deze award hebt gekregen.
Omdat ik het zo apprecieer dat ik van deze dames een award verdien, ga ik hen persoonlijk
bedanken op hun blog.

2. Vertel 7 dingen over jezelf :

* ik ben een introvert type
* ik hou van humor
* ik hou niet van leugens
* ik ben gek op pure chocolade
* ik heb geen grote familie
* ik heb een geweldige zus
* ik heb een zoon van 15 en drie stiefkinderen
* nummer 8 (zie bovenste award) : ik ben snel ontroerd

3. Geef deze award aan 15 volgers.
Een moeilijke opgave ... ik heb deze awards al zoveel zien passeren, dat ik niet meer kan bijhouden wie hem nu wel of niet heeft gekregen. Dus al wie dit leest en hem graag wil ... het is je gegund !
groetjes,
Sonja

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ze zijn je van harte gegund !!!
proficiat !
greotjes, maritna
of is het groetjes, martina ?
x

jaimie zei

Hallo Sonja,

proficiat met de awards !

ps, kan het zijn dat jij mijn blog niet meer volgt? alle recht toe hoor !! Maar vond je foto niet meer terug precies, daarom dat ik even check bij je.)

Groetjes, Jaimie

Jolanda zei

gefeliciteerd en leuk wat meer over je te lezen!!

Irene zei

Hoi Sonja,

ik kreeg geen reactie dus dacht al "zou ze hem niet gezien hebben" maar je wordt zelfs van alle kanten in het zonnetje gezet! Je hebt het ook helemaal verdiend met je leuke creaties en je gezellige reacties dus geniet er maar van!

Groetjes,

Irene

Lean zei

gefeliciteerd met je awards.
groetjes,lean

Ira zei

Proficiat met je awards! Groetjes, Ira