woensdag 23 februari 2011

BRUIN

Hier is ie dan mijn bruine kaart. Bruintje de beer, euh ... hond ? muis ? Ik weet het niet :( Het enige waar ik wel zeker van ben is dat de afbeelding is van furry friends (was een freebie bij een magazine) en heb ik ingekleurd met mijn copics. De achtergrond is gestempeld met zonnebloempjes en met de witte gelpen heb ik de puntjes slordig gezet.
Bij ons Martina kan je kijken wie er allemaal meedoet aan deze kleurenkaartteamronde of onderaan op mijn blog vind je ook de deelnemers.

Op naar het volgende kleurtje !
Sonja

17 opmerkingen:

jaimie zei

Hallo Sonja,

Mooie kaart, leuk gedaan zo die achtergrond!

Groetjes, Jaimie

Nora zei

Oooh wat een schattig stempeltje. Een heel lief en mooi kaartje!!
XXX

hildedewilde zei

leuk hoor!!!
gr, hilde

Monique zei

Hele leuke, mooie kaart!
groetjes
Monique

Irene zei

Leuke gedaan Sonja!! Heb ik al eens gezegd hoe leuk ik de omlijsting van je blog vind en vooral het plaatje links boven in, schattig!!!! Maar ja, het zal je niet verbazen, ik ben dol op alle groentinten!!!

Groetjes,

Irene

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Lean zei

heel lief kaartje geworden met bruintje..
groetjes,lean

Diana zei

een heel lief kaartje

groetjes diana

Jolanda zei

Het is in iedergeval wel een schatje (wat het dan ook moge zijn :)
Mooi kaartje!!
Fijne dag!

manuela zei

heel lief kaartje geworden

Groetjes
Manuela

martina's kaartjes zei

Hij is superschattig !!!! leuke kaart ! bedankt om mee te doen, heel fijn !
groetjes,martina
ps leuk lettertype heb je op je blog trouwens !
x

chantal zei

ooohhh superlief en schattige kaart.
Liefs Chantal

Colien zei

Leuk bruin kaartje, erg lief stempeltje!
grtz. Colien

brigitte zei

Mooie kaart met een schattig klein stempeltje.
Groetjes Brigitte

Anneke zei

Ooh wat is die schattig :) Groetjes Anneke

Christine zei

Hallo Sonja,
Leuk en schattig kaartje!
Groetjes
Christine

debby4000 zei

adorable sweet card.
luv
Debby