maandag 3 januari 2011

pepper en friends


Alvast dit kaartje want jullie hebben nog de PIF tegoed die ik bij Margo heb gewonnen. Ik ben zeker niet van plan om de ketting te onderbreken. Ik moet nog één onderdeel hebben om mijn werkstukje te kunnen af maken en tot hiertoe heb ik dat nog niet gevonden.... Maar het komt wel langzaam maar zeker ! Voor dit kaartje heb ik het papier van pepper & friends gebruikt en hiervoor heb ik mij eens goed laten gaan met glitter, stickels en nog eens glitter ;o)

glitter ze en groetjes,
Sonja



4 opmerkingen:

Jolanda zei

ik hou wel van Glitter, stickles en nog meer glitters!!!Zo ook vind ik dit kaartje geweldig!!!!Heel mooi.
Gelukkig nieuwjaar nog en ik hoop veel moois van je te mogen bewonderen!!
Groetjes,Jolanda

Nora zei

Een mooi bling-bling kaart :o)

Margo zei

Wat een mooi kaartje zeg !
Liefs
Margo

Wendy ten Hove zei

Hoi Sonja,

Wat een schatje is dit!! Dat hondje is super en die glitter hartjes er bij maken het leuk af zo! Mooi gedaan!
Ben benieuwd naar wat je voor PIF aan het fabriceren bent!

Groetjes en fijne dag!
Wendy