zondag 9 januari 2011

patchwork

Eerst en vooral wil ik mijn handjevol volgers bedanken voor hun trouw en leuke reaktie die ze achter laten op mijn blog.

Het was de beurt aan mijn man om één van mijn creaties aan te duiden die de blog op mochten. Want het blijven nog altijd je kritische leefgenoten die als eerste je kaarten te zien krijgen.

Voor deze kaart heb ik een tweedehandse stempel, die ik in Duitsland heb gekocht, gebruikt en die al eventjes in mijn lade lag te pronken. Afbeelding met copics ingekleurd en de achtergrond is gemaakt van restjes papier ineen gevlochten. Het vergt veel tijd maar héél leuk om te doen.

Ander ontwerp, zelfde achtergrond maar andere kleuren.

Hier zie je er nog met andere kleuren.

Ik hoop dat ik met deze jullie stof tot inspiratie heb gegeven en de restjes met de noorderzon zullen verdwijnen !
Nog een fijne dag,
Sonja

5 opmerkingen:

Marlieke zei

Hoi Sonja, bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik ben natuurlijk ook meteen even bij jou komen kijken en je maakt ook leuke dingen zeg!

debby4000 zei

Fabulous cards Sonja, what a great way to use up scraps.
luv
Debby

Margo zei

Hoi Sonja,
wat een tof idee zeg die achtergrond !
Ik kan niet wachten om deze live te mogen bewonderen !
Liefs
Margo

Nora zei

Je stempel afdruk is mooi ingekleurd en past perfect op het patchwork dekentje. Gelukkig heb je hier je naaimachine niet voor nodig ;o)

hennie zei

Sonja wat een leuk idee!
Ik ben je volger geworden.
Bedankt, groetjes hennie.