vrijdag 4 februari 2011

ik word grote zus

Nee, ik ben al grote zus ! De afbeelding weerom met copics ingekleurd. Ondertussen is mijn aantal copics gestegen tot een honderdtwintigtal (nog net niet allemaal). Pippoos had in januari een actie ''5 kopen voor 15 euro'' en omdat ik ze nergens goedkoper had gezien, vond ik dit een koopje wat ik niet kon laten liggen.

*****

No, I am already big sis ! This image is again coloured in with copics. My collection is now for about hundredtwenty copics (almost there).



Nog een fijn weekend,
Have a nice weekend,

Sonja

8 opmerkingen:

Margo zei

Wat is dat een lief kaartje zeg !
Zo'n schattig afdrukje en wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt !
Liefs
Margo

Nora zei

Ik heb hem al 'life' gezien en in het echt is de kaart nog mooier!
Knuffel XXX

Lean zei

hihihi ik dacht al wel een erge grote zus..maar alles kan je weet maar nooit toch?
Heel mooi en lief kaartje geworden.
groetjes,lean

martina's kaartjes zei

deze is leuk !!!heeeeeel mooi gemaakt en de stempel is super !
groetjes, martina
x

Jolanda zei

ik zal nooit grote zus worden wel een kleine...mmm klinkt vreemd als je 37 bent!
Je kaartje is super mooi echt een schatje!
Fijn weekend!

jaimie zei

Hallo Sonja,

Lief kaartje !

Groetjes, Jaimie

Ira zei

Whoa, jij hebt al echt een enorme collectie Copics zeg! Je hebt er dan ook wel een heel lief kaartje mee gemaakt, beeldig. Leuk dat jij ook "grote zus" bent, ik nl. ook :-) Fijn weekend, groetjes, Ira

Wendy ten Hove zei

Hi Sonja,

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, een lentegevoel bij mijn blog, super!! Dankjewel! Dit is ook een erg leuke kaart, super gekleurd!! Ik ben ook helemaal gek op m'n Copics, heerlijk! Erg leuke afbeelding ook!

Groetjes en fijn weekend nog!
Wendy