maandag 24 januari 2011

babykaart



Goh, eigenlijk weet ik zelf niet wat ik ervan moet vinden. Modern of toch een beetje oubollig ?

Ik laat het aan jullie over om te beslissen in welk vak het gestopt moet worden ! In ieder geval ik vond die clear stamps met het baby-thema niet echt mis, die een tijd geleden al te koop was in de action. Vandaar dat ik hem gekocht heb en eindelijk eens een kaartje gemaakt heb.

Ik heb wat gek gedaan en allemaal tutters (sorry, voor de Nederlanders is het fopspenen) gestempeld en ingkleurd met copics. Ik ben benieuwd naar jullie reaktie !


Nog een fijne dag,

Sonja

7 opmerkingen:

Lean zei

Ouderwets....ik dacht dat de ooievaar nog steeds haar werk moet doen.Modern....misschien is het wel weer heel hip.
Ik vind het in ieder geval een tof kaartje geworden.
fijne avond nog ,Lean

carlies zei

hoi Sonja wat super leuk dat je bij mijn blog bent geweest en leuke reactie heeft achter gelaten bedankt .
en wat maak jij super leuke kaartjes toppie!!!

groetjes carla

Monique zei

Ik vind het een zeer geslaagd kaartje hoor!
groetjes
Monique

natje zei

Prachtige kaart!!
Heel mooi geworden.

Grtjs

Bella´s Bastelecke zei

wow......a cuty baby card......

Hugs
Bella

Nora zei

Leuk om met die tutjes een randje te stempelen. Een heel mooi geslaagde babykaart!
Liefs xxx

debby4000 zei

Love your fabulous cute card.
luv
Debby