maandag 13 december 2010

rekje voor lint op rol


Ik vond maar niet het gewenste rekje en toen heeft mijn man het initiatief genomen om er zelf één ineen te flansen. Speciaal voor mij ! En dit is hij geworden ... hij lijkt wat industrieel, maar ik vind hem superhandig. Nu staan er wel mijn potjes met copics op, maar binnenkort als ik meer lint heb (en meer copics ;o) verdwijnen die en kan er nog een extra barretje op gesplaatst worden. Als dat niet vindingrijk is van mijn man, dan weet ik het ook niet.
Nog een fijne dag gewenst aan iedereen, en alvast bedankt dat je een kijkje op mijn blog komt nemen en een reaktie achterlaat.
Sonja

5 opmerkingen:

Jolanda zei

dit ziet er super mooi uit!En heel handig!!Goed hoor zo'n handy man!!!
Mooi lint ook!!
Fijne avond!

chantal zei

dat ziet er erg handig uit! En je man is blijbaar ook handig. Super hoor hoe je je lint kan weghangen.
Liefs Chantal

martina's kaartjes zei

wow, dit is wel erg geslaagd !!! super zo heb je een goed overzicht wat je allemaal hebt ! mooi gedaan ! puik ventje heb je daar,
groetjes, martina
x

Margo zei

Hoi Sonja,
wat ziet dat er inderdaad handig uit !
Kan ik er eentje bestellen ? ;-)
Groetjes
Margo

Nora zei

Dat heeft hij super gedaan, wat een goe grief in huis hé!