zaterdag 11 december 2010

kerstkaart met Eline


Het is al weer eventjes geleden dat ik nog een kaart gepubliceerd heb. Niet bepaald mijn mooiste maar omwille van de eyelets heb ik deze kaart gekozen! Waarom ? Wel ik heb een crop-a-dile gekocht in promotie bij pippoos en ben er reuze blij mee. Het is een juweeltje van een krokodil ... Gedaan met eyelets die terug uit je werkstuk vallen, de hoge decibels die geproduceerd worden wanneer de primitieve werkwijze gehanteerd wordt en dan spreek ik nog niet over de echtelijke - en buren ruzies die hieruit voortvloeien ;o)
Let's crop-a-dile together ...
Nog een fijn weekend,
Sonja (alias choceli)

3 opmerkingen:

Nora zei

Een goede aanwinst, die wil ik wel eens in aktie zien :o) Ik vind je Eline-stempel wel mooi. En je kaart is zeker geslaagd, leuk die zilveren accenten!
Kussie, zusje.

Margo zei

Heel mooi kaartje en ik wil je krokodil inderdaad wel eens aan het werk zien :)
Groetjes
Margo

Jolanda zei

Mooi kaartje,niets mis mee!!!!
Fijne dag!