zondag 19 december 2010

kerstvogeltjes

Hier is een kerstkaart gemaakt met het papier van Eline uit de serie ''roses are red''.
De afbeelding heb ik van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag. Ik wou deze vogeltjes wat kleur geven en heb ze ingekleurd met copics. De randjes zijn geinkt met distress ''pumice stone''. Deze kaart heb ik gemaakt voor een key account in Finland waar ik veel met samen werk. Zij stuurt mij elk jaar altijd een originele of mooie kerstkaart. Vorig jaar heb ik een kaart gekregen met kerstsingle, dit jaar een kerstkaart met binnen in een kerstbal die nog opengevouwd moest worden. Ik hoop dat ze even blij zal zijn met mijn zelfgemaakte kaart.

groetjes,
Sonja

3 opmerkingen:

Nora zei

Daar ben ik wel zeker van, hij is schitterend geworden!

Jolanda zei

wat een geweldig moi kaartje!!Mooie kleuren en die vogeltjes zijn altijd super!!!
Fijne avond,ook ingesneeuwd??
Fijne avond!!(voor de 2e keer heeellleee fijne avond dus!!hahahah...)

Margo zei

Vast en zeker en als het even meevalt krijg ik je kaart nog live te zien voor de enveloppe dicht gaat :)
Tot straks
Margo