zaterdag 27 november 2010

ik beken weinig kleur



Is het nu zwart/wit of sepia ?

Ik heb met een clearstempel (met tekst) + versamark frost de zwarte achtergrond bestempeld ... Alhoewel je er niet veel van merkt (zie rechts op mijn kaartje onder het kanten lintje komt een stukje piepen) ! Voor mij althans de nieuwe MS pons gebruikt, die ik op de kerst en creatief beurs heb aangekocht. En deze prachtige knoop heb ik nog ergens gevonden (een bijouke). De frosted roosjes komen van Ava papierwaren.


groetjes,

Sonja


PS: bedankt Martina, je tip om te fotograferen onder de TL lamp is een reuzevondst !

5 opmerkingen:

Nora zei

De tekst is subtiel, maar dat mag want er is voor de rest veel te zien. Leuk foto-tje heb je gebruikt. Heel mooi gedaan!

Monique zei

Prachtige kaart!
Mooie kleur en een heel mooie foto!
Een prachtig geheel!
Ben volger geworden!
groetjes
Monique

Jolanda zei

het maakt niet uit wat het is,kleur bekennen is echt niet nodig...dat het heel mooi is zegt genoeg!!!
Fijne avond!

natje zei

Prachtige kaart!!
Heel mooi afbeelding.
Mooi van kleur.

Groetjes

Margo zei

Waaw Sonja,
hij is echt prachtig !!!!
Ik vind die vintage heel mooi maar worstel er zelf wat mee en krijg het niet zoals ik wil !
Groetjes
Margo