zondag 24 oktober 2010

sketch 223
























Ik heb me onlangs ingeschreven als lid bij Scrapbook Challenges. Gek dat ik deze speciaal heb uitgekozen, terwijl er nog vele andere voorhanden zijn .... 't zal waarschijnlijk zijn omdat ik dezelfde initialen heb ! Dit is mijn 2de inbreng volgens een vastgelegde sketch dat ik heb gemaakt. Toch even wennen hoor volgens een sketch werken, maar wel superhandig als je geen inspiratie hebt. Je wordt direct op weg gezet en het is een hele uitdaging. Ik doe het gewoonweg voor de fun, want mijn vakantiefoto's moeten nog in een album geraken, wat al een hele klus op zich is !


groetjes,
Sonja

4 opmerkingen:

Jolanda zei

hele mooie uitwerking van de sketch!!
Goed gedaan!!
Fijne dag verder,Jolanda

Nora zei

Ja handig zo'n sketch, je hebt hem heel mooi gebruikt! Ook een mooie kleurencombo!
XXX

Margo zei

Hij is heel mooi geworden Sonja !!!
Ik zal heel hard duimen, succes met de challenge !!!!
Groetjes
Margo

chantal zei

wauw, die is moeilijk! Je hebt er iets prachtigs van gemaakt! succes
Bedankt voor de reacties op mijn blog.
ps de cartridge van de babysokjes is die van new arrivals
liefs Chantal