zaterdag 2 oktober 2010

babykaart voor een jongen





Hallo volgertjes,



Vandaag laat ik een babykaart zien waarvoor ik bij het inkleuren maar twee kleuren heb gebruikt, maar in al zijn nuances (van rood, bordeaux tot roest, enz... en lichtblauw). Het achtergrondpapier heb ik geloof ik nog van mijn zus gekregen ... ik weet het niet zo goed meer (sorry, alzheimer light heeft zijn intrede al gedaan op mijn leeftijd ;o)

Voor de rest heb ik hem zo eenvoudig mogelijk gehouden en een tekst heb ik ook niet gebruikt, omdat ik vond dat de afbeeldingen voor zich spraken.



Nog een fijn weekend gewenst,

Sonja

5 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi Sonja,het is een schatje heel mooi!!

Nora zei

Ja, ja het papier is van mij. Dus nog geen alzheimer light {;o)
De schattige afbeeldingen heb je mooi ingekleurd...schitterende kaart!
Smakkerd X

Margo zei

Wat een schattig kaartje !!!
Liefs
Margo

Margo zei

Hoi Sonja,
ik heb wat op mijn blog voor je !!!!
Liefs
Margo

Wendy ten Hove zei

Hi Sonja,

Wat een leuke kaart, grappig met die drie kadertjes zo, heel mooi.

Groetjes,
Wendy