zaterdag 4 september 2010

LO Eli

Het gaat ontzettend goed vooruit !
Weerom een layout van mijn zoon en ik blijf maar inspiratie uit hem halen ;o)
Het papier (oeps naam vergeten) lag ook al een tijdje in mijn kast. Deze week heb ik een apparaatje gekocht om te rillen, of hoe noem je dat eigenlijk ? Het gele papier heeft dit apparaatje ontmaagd. Ik moet zeggen ik vind het een geslaagde layout met het grijze en lichtgele of komt dat omdat mijn lievelingetje hier op staat ;o)
groetjes,
Sonja
PS : en nog eens bedankt aan al mijn volgers (wow, al zeven !) die interesse tonen in mijn blog en leuke reakties achterlaten.

1 opmerking:

Nora zei

Amai da gaat heel goe vooruit, kun de gij mijn fotokes ook ni ne keer kome scrappen ;o)
Knap venteke, maar ja ik ben dan ook zijn tante en die LO past er helemaal bij!