zondag 19 september 2010

kerstkaarten

Hallo,


Het is even stil geweest bij me, maar dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten ! Ik ben al aan mijn kerstkaarten begonnen en hier laat ik er enkele zien ...



Deze sneeuwsterren heb ik ingekleurd met copics (BV23, G00, YG 41, YG 00 en BG15). Dessinpapier heb ik van kruidvat (december '09)



Deze stempel van Marij Rahder heb ik afgelopen week gekocht in Pipoos. Ingekleurd met copics (E21/31/33, B93/95/97 en W4/6). Het papier is van Eline (winter)








Deze afbeelding heb ik van mijn zusje gekregen
en is ingekleurd met copics (W4/6, YG95, E35
en YR61). Het papier is in principe een placemat
waarvan een lieve serveerster er enkele van
heeft meegegeven ;)









Deze afbeelding is ingekleurd met copics en distressinkt. Dessinpapier van Eline.


Ik zit vol ongeduld te wachten op jullie commentaren ....

Groetjes,
Sonja

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Wat een mooie kaartjes !! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog !
groetjes, martina
x

Nora zei

Super kaartjes, zeer geslaagd!! Nog eens merci voor je award...
Liefs, Nora

Margo zei

Wat een prachtige kaartjes Sonja !!!

Tot morgen lieverd !!!

Groetjes Margo