donderdag 29 juli 2010

verjaardagskaart


Ik wou eens een simpel kaartje maken zonder ingekleurde afbeelding. Gewoonweg 2 kleuren van papier (bordeaux - is niet zo duidelijk op de foto te zien, geloof ik, en lichtblauw) gebruikt, met uitzondering van de blaadjes, die groen zijn.
Alles is met de cricut gemaakt. De uil vond ik passen bij de tekst. Versamark dazzle frost heb ik gebruikt voor de titel en daarna heb ik hem met lichtblauwe chalk bewerkt. Buiten de slechte kwaliteit van de foto vind ik mijn kaartje redelijk geslaagd. Ja, toch ?

3 opmerkingen:

Margo zei

wat een tof kaartje, echt leuk gedaan maar je weet dat ik de cricut echt geweldig vind he!
groetjes
Margo

Nora zei

Je hebt er een chique kaart van gemaakt! I love it :o))

Wendy ten Hove zei

Hoi Sonja,
Wat een mooie kaart! Erg leuk, zo een beetje simpel, qua lay-out, dat kan deze kaart goed hebben zo! De tekst is erg mooi gelukt en ik vind de uil helemaal geweldig!

Liefs,
Wendy